Salattu menneisyys Haymitch/Effie K-16

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Salattu menneisyys Haymitch/Effie K-16

Viesti  LiLoLover lähetetty La Loka 19, 2013 1:10 pm

Nimi: Salattu menneisyys
Kirjoittaja: LiLoLover
Ikäraja: K-16
Fandom: Nälkäpeli
Genre: romance
Characters/Pairing: Haymitch/Effie
A/N: Tapahtumat sijoittuvat 73. Nälkäpelin Elonkorjuu-juhlaan

Haymitch tarrautui minuun kaksin käsin. Olin odottanut tätä hetkeä kauan ja tunsin punan leviävän kasvoilleni. Hänen viinanhuuruinen hengityksensä hyväili kasvojani. "Ei nyt Haymitch, kaikki katsovat", sanoin ja rimpuilin vastahakoisesti hänen otteestaan pois. Haymitch katsoi minua koiranpentukatseellaan enkä voinut vastustaa sitä vaan heitin peruukkini syrjään ja hyppäsin hänen syleilyynsä. En välittänyt yleisön paheksuvista katseista vaan suutelin Haymitchiä intohimoisesti. Viime Nälkäpelistä oli jo pitkä aika enkä pystynyt hillitsemään itseäni. Mutta kesken kiihkeän hetkemme muistin tärkeän asian, josta minun piti kertoa hänelle: "Kulta, olen raskaana." Haymitch katsoi minua epäluuloisesti ja huudahti : "Mutta mehän olemme aina käyttäneet ehkäisyä!" ....jatkuu seuraavassa osassa.....

Viimeinen muokkaaja, LiLoLover pvm La Helmi 15, 2014 12:44 pm, muokattu 1 kertaa

LiLoLover

Viestien lukumäärä : 2

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Salattu menneisyys Haymitch/Effie K-16

Viesti  LiLoLover lähetetty La Helmi 15, 2014 12:42 pm

Jatkuu....

Haymitch

Istun kotona pöydän alla seitsemän tyhjää viinapulloa vieressäni - en vieläkään ymmärrä, kuinka Effie voi olla raskaana. Viinanturruttamilla aivoillani koetan muistella koulun biologian tunteja, joilla käsiteltiin ihmisten lisääntymistä. Eikö raskaus kestänytkään yhdeksää kuukautta? Viime tapaamisestammehan on ainakin 10 kuukautta, eikä raskautta huomannut Effiestä ollenkaan. Onko hän pettänyt minua? Emme me toisaalta ole määritelleet suhdettamme missään vaiheessa, vaan olemme antautuneet himoillemme milloin missäkin. En pysty ajattelemaan selkeästi, koska en saa Effien häikäisevän vihreää peruukkia pois mielestäni. Voi kunpa saisin vielä kerran painaa hänet tummia ja kosteita rintakarvojani vasten ja tuntea hänen kuuman hengityksensä hyväilevän paljasta ihoani. En kestänyt enää pidempään vaan ryömin pois pöydän alta ja lähdin hoiperrellen kohti Effien majapaikkaa. Minun täytyi saada puhua hänen kanssaan.

Jatkuu seuraavassa osassa.....

LiLoLover

Viestien lukumäärä : 2

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa