Vierailu Gale/Katniss, S

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Vierailu Gale/Katniss, S

Viesti  fan4ever lähetetty La Marras 10, 2012 2:26 am

Nimi: Vierailu
Kirjoittaja: fan4ever
Ikäraja: Sallittu
Genre: Drama
Charecters: Katniss, Gale
Kuvaus: Katniss on raskaana ja Gale kylässä hänen luonaan
Hahmot kuuluvat Suzanne Collinssille

Katselin kesäniityn laitamilla pientä tyttöä juoksentelemassa muiden lapsien kanssa. Tyttö oli todella suloinen. Hänen ruskeat hiuksensa ja harmaat silmät kielivät hänen olevan saumasta vaikka en olisikaan tiennyt paremmin.

Hänen päällään kuitenkin oli kallis punainen mekko jossa oli pieniä keltaisia kukkasia, mikä viittasi varakkaampaan seutuun.

Tunsin potkun mahassani ja käänsin pääni katsomaan siihen päin. Varovasti aloin silittämään mahaani. En voinut uskoa olevani raskaana. Se tuntui niin mahdottomalta. Kuitenki, pikkuinen oli potkinut mahassani jo kahden kuukauden ajan ja vatsani pullotti. Joka kerta ihottava tunne ja pelko valtasi minut, vaikka tiesin se turhaksi. Lapsi olisi turvassa ja kunnossa kuten kaikki muut lapsetkin.

Nostin katseeni takaisin tyttöön, mutta tällä hetkellä hän jutteli parhaan ystäväni Galen kanssa – isänsä kanssa.
Gale pyöritti tytön hiuksia ja tämä lähti juoksemaan takaisin kavereittensa luokse. Sillon Galen katse kohtasi minut.
Nostin hymyn huulilleni hänen kävellessä viereeni kunnes pääsi penkille istumaan. Hetken ajan me vain katselimme tytön juoksua.

”Pelkäätkö koskaan?” kysyin tarkoittaen Nälkäpeliä, minkä Gale tiesi.

”Välillä... mutta kaikki on hyvin. Elonkorjuun aikaan ei ole vuosiin valittu tribuuteja ja olemme nähneet lapsien kasvavan teineiksi ja aikuisiksi ilman huolta.” monikko muodolla hän meinasi vaimoaan Catelyniä johon oli tutustunut 2 vyölhykkeellä.

Vastaus rauhoitti minua hieman ja annoin käteni valua pois mahaltani. Keskityin taas tytön katselemiseen.

Pian minulla itselläni olisi samanlainen lapsi. Olin varma siitä, että saisin tytön. Haluaisin hänen olevan kuin Prim, mutta kasvattaisin hänet omalla tavallani Peetan kanssa. Peetan, josta tulee lapseni isä. Toivoin hänen olevan yhtä hyvä isä kuin Gale.

Mieleeni tuli ajatus siitä, että Gale joskus halusi lapsen kanssani. Ainakin luulin niin, mutta sillon kaikki oli vielä tavallista ja helppoa, yksinkertaista.

Pian Peeta tulee ulos pihtien kanssa. Hän on ollut tekemässä ruokaa meille ja vieraillemme, sillä on mahtava kokki vaikka onkin saanut enemmän harjoitusta leipomisesta. Ruuaksi hän on tehnyt minun pyydystämääni kaurista, mikä on harvinaista herkkua meille kaikille, siis kunnon juhlaillallinen ja ruuasta näkee, että Peeta on pistänyt parastaan. Mukana on myös tuoretta leipää ja vihanneksia. Hän on myös onnistunut luomaan jotain hienoa jälkiruokaa, jollaista olen nännyt vain Capitolissa.

Nautimme ruuan pienen rupattelun kera, minkä jälkeen menen tekemään pedin vieraillemme.

”Minä voin auttaa tuon kanssa” Gale saapuu yhtäkkiä huoneeseen ja ottaa toisen puolen lakanasta käsiinsä.

Nyökkään pienesti ja jatkan lakanan kanssa kun vauva potkaisee mahaani yllättäen kovaa saaden minut haukkomaan henkeäni kuin maahan isketty. Gale tulee heti luokseni ja istuttaa minut sänkyyn pitäen koko ajan toista kättään hartiallani ja toista selälläni.

”Sattuuko pahasti?” hän kysyy, mutta pudistan päätäni, sillä pahin tuska on alkanut jo laantua.
”Saanko?” Gale kysyy ja odottaa nyökkäystäni ennen kun laittaa kätensä mahalleni. Kuin kutsusta lapsi potkaisee kovempaa mahaani jolloin Gale tuntee potkun paremmin. Minuun sattuu hetken ajan ennen kun huomaan Galen kasvot. Hän näyttää todella onnelliselta ja minunkin on pakko hymyillä. Hitaasti Gale laskee päätään mahalleni ja kuuntelee. Tunne on outo, sillä samaan aikaan jännityn ja rentoudun.

Kohta Gale nostaa päänsä pois mahaltani sama onnellinen hymy huulillaan mutta kättään hän ei ota pois ja olen iloinen sitä. Sillä tämän pienen hetken ajan voin leikkiä, että lapsi on meidän.

Viimeinen muokkaaja, fan4ever pvm Ke Tammi 09, 2013 10:56 pm, muokattu 2 kertaa

fan4ever

Viestien lukumäärä : 41

Näytä käyttäjän tiedot http://www.youtube.com/user/janskufan4ever?ob=0

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Vierailu Gale/Katniss, S

Viesti  Clearwater lähetetty To Tammi 03, 2013 10:01 am

Tämä oli todella suloinen : D Ihana. Lopussa tuntui jotenkin aidolta, että lapsi olisikin Galen ja Katnissin, mutta Galella oli jo oma tytär. Kauniisti kirjoitettu, kirjoitahan lisää : D

Muutaman kirjoitusvirheen löysin, mutta eikai se mitään. Luet itse läpi, niin löydät ne itsekin varmasti.

Clearwater

Viestien lukumäärä : 21

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa