Vaaleahiuksinen poika. K-11

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Vaaleahiuksinen poika. K-11

Viesti  renegade lähetetty Ma Elo 27, 2012 11:15 pm

Nimi: Vaaleahiuksinen poika
Kirjoittaja: Renegade
Ikäraja: K-11
Fandom: Nälkäpeli
Genre: Romace/angst?
Paring: Katniss/Peeta
A/N: Hahmot kuuluvat Suzanne Collinssille. Ja mainihen, että tää liittyy vähäse Matkijanärheen! Smile Ja pahoittelen mahdollisia kirjotusvirheitä!

Katniss pov.

Teoillani sytytin kapinan, sanoillani ruokin liekkejä, kostoksi menetin kaiken; syyn elää ja rakkauden.

Ruumiita kerätään kaduilta pois, olen pahoillani, että tapoin sinut.
Katsoin kuinka vaaleahiuksinen poika pysähtyy, katse lasittuneena, miettien mikä on totta ja mikä valhetta.
Kyyneleet valuvat poskilleni, olen pahoillani, että aiheutin sinulle tämän. Olen pahoillani, mutta se ei riitä.
Valvon yöni miettien meitä ja kaikkea mitä menetin, et muista sitä, vaaleahiuksinen poika, pystytkö koskaan muistamaan?

Ikkunasta katson, taas yksi ruumis nostetaan pois, tuhkasta ruumiin alta kohosi auringon kukka. Toivo ei ole vielä menetetty.
Vaaleahiuksinen poika kohtaa katseeni, sinisissä silmissä sekainen katse, mutta huulilla lempeä hymy.

Tuhotusta maasta kohoaa parempi kaupunki, olen vielä vanki omien ajatusten, mutta vaaleahiuksinen poika, minun leipäpoikani, on aloittanut alusta. Hän välttelee vielä minua, mutta aina, kun käännän katseeni sinisistä silmistä, näen maassa voikukan.
Toivo ei ole vielä menetetty.
renegade

Viestien lukumäärä : 9

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Vaaleahiuksinen poika. K-11

Viesti  Clearwater lähetetty Ma Loka 01, 2012 6:43 am

Hän välttelee vielä minua, mutta aina, kun käännän katseeni sinisistä silmistä, näen maassa voikukan.
Toivo ei ole vielä menetetty.

^^Ihana. Kaunista tekstiä. En ole lukenut Matkijanärheä, joten tämä oli hauska lukea. Toi kutkuttavaa kiinnostusta kirjaa kohtaan. Kiitos tästä.
Clearwater

Viestien lukumäärä : 21

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa