Chat 1

Sivu 1 / 3 1, 2, 3  Seuraava

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Chat 1

Viesti  Mira lähetetty La Helmi 25, 2012 1:43 pm

Tervetuloa chattiin!

Täällä foorumin jäsenet saavat keskustella keskenään kaikesta maan ja taivaan välillä. Omia kuulumisiaan saa kertoa, purkaa mieltään, kysyä muiden mielipiteitä asioihin, kommentoida muiden lähettämiä viestejä yms.

Chat on jatkuva viestiketju, eli kun tämä topic tulee täyteen, teen uuden topicin nimeltä Chat 2 jne.

Jotta saadaan keskustelua ehkä mahdollisesti käyntiin, heitän pienen kysymyksen, yksinkertaisen ja hyvin mielikuvituksettoman kysymyksen; mitä kuuluu? ;D

Mira
Admin

Viestien lukumäärä : 98

Näytä käyttäjän tiedot http://sysimarja.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Chat 1

Viesti  Tribuutti lähetetty La Helmi 25, 2012 2:36 pm

Hyvää kuuluu! Hiihtoloma alkoi eilen ja saan vihdoinkin hermolomaa koulusta ja mahdollisuuden lukea loppuun englanninkielisen Nälkäpelin (sain sen jo jouluna lahjaksi ja se on vieläkin kesken). Foorumilla on vielä hiljaista, mutta eiköhän se tästä herää eloon vähitellen.

Väsyttää hirveästi. D:

Tribuutti

Viestien lukumäärä : 6

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  ssintti lähetetty Su Helmi 26, 2012 3:14 am

lukulomalla ollaan study kirjoitukset on siis maaliskuussa. Kysymys teille muille: muut suosikkikirjanne Nälkäpelin ohella? Onko jotain hyviä suosituksia?

ssintti

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  bird lähetetty Su Helmi 26, 2012 3:58 am

Tervehdys kaikki! (:

Vielä hiihtolomaa odotellaan.. No, kyllä sitä vielä viikon verran jaksaa kaikkien ihanien loma-aiheisten mielikuvien voimin! Millaisia lomasuunnitelmia teillä kenties on? (:

Mun suosikkikirjoihin lukeutuu kaikennäköiset fantasiakirjat. (: Suosikkeja löytyy paljon, mutta jotain sanoakseni voisin mainita Harry Potterit, Cassandra Claren Varjojen kaupungit -sarjan, Maggie Stiefvaterin Väristyksen jatko-osineen sekä vaikkapaa.. Becca Fitzpatrickin Langennut enkeli. Rakkauksia kaikki tyynni.

bird

Viestien lukumäärä : 19

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  ssintti lähetetty Su Helmi 26, 2012 4:12 am

Samanlainen maku mullakin. Potterit, Fitzpatrickin ja Stiefvaterin kirjat luettu. Cassandra Claren kirjat on ihania, etenkin The Infernal Devices! Joku aika sitten luin Beth Revisin kirjan Across the Universe - Matka alkaa. Siitä tykkäsin paljon Smile

ssintti

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Vauna lähetetty Su Helmi 26, 2012 4:29 am

Hei ja hienoa tosiaan, että foorumi heräilee eloon. Niin ja oikein hyviä lomia niille, joille se on täksi viikoksi suotu (:

Noihin kirjasuosituksiin ehdottomasti Misha Defonsecan Susilapsi. Kertoo siis belgialaisesta juutalaistytöstä, joka lähtee etsimään vanhempiaan toisen maailmansodan runtelemasta Keski-Euroopasta. "Hän oppi selviytymään metsässä, ystävystyi susien kanssa ja eli niiden tavoin. Susilta tyttö sai hellyyttä ja huolenpitoa - ihmisiin hän menetti luottamuksensa." Alunperin todeksikin väitetty rankka selviytymistarina vei ainakin minut mukanaan. Suosittelen kyllä, vaikkei mitään kevyttä lukemista olekaan. Myös Nicholas Evansin kirjoja kannattaa tarkastaa.

Vauna

Viestien lukumäärä : 12

Näytä käyttäjän tiedot http://leikitaansotaa.blogspot.com

vs: chat 1

Viesti  catnip lähetetty Su Helmi 26, 2012 5:48 am

joo mullakin alkaa just hiihtoloma Smile aion käydä ainakin kaupungilla, muuten oon varmaan vaan kotona...
mäkin luen kans fantasiakirjoja ja sit alice seboldin kirja oma taivas on yks mun lemppareista.

catnip

Viestien lukumäärä : 17

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  liisa lähetetty Su Helmi 26, 2012 7:10 am

Mulla taas loppu hiihtoloma just, huomenna kouluun. DD:
Hei hyvä, että puhutte noista kirjoista, itelläni on ollu kauhee lukuongelma tässä Nälkäpelien lukemisen jälkeen, kun mikään ei vaikuta enää hyvältä! :D

Muuten, minkä ikästä porukkaa täällä on? Jos siis haluatte kertoa. :) Ite oon 16.

liisa

Viestien lukumäärä : 13

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Mira lähetetty Su Helmi 26, 2012 9:04 am

Huh, en sentään ole ainut, jolla loma loppuu justiinsa!
Mä luen enimmäkseen fantasiaa, sci-fiä ja dystopiaa, suomeks ja enkuks. Varjojen kaupungit on luettu, samaten Stiefvaterin kirjoista kaksi ekaa, Ikuisuus pitäisi myös joskus lukea, samaten Langenneen enkelin jatko-osa... Rick Riordanin Percy Jacksonit, Olympuksen sankarit ja Kanen aikakirjat on mahtavia, Potterit, Ingot ja muut myös. Niin ja enkuks oon lukenut Lorien Legaciesia ja sitten, kun oon lukenu pari kirjaa koulua varten (esseekokoelma ja klassikko...) olis seuraavana Divergent. Smile Sitä oon niin moni amerikkalainen Nälkäpeli-fani kehunu, että pitää lukea!

Iiisa, 17 vuotta on ikää tällä hetkellä, tosin keväällä tulee taas yks vuosi lisää. ^^

Mira
Admin

Viesti  Alegría lähetetty Su Helmi 26, 2012 2:07 pm

Huoh, munki pitäs huomenna (eiku tänään, kellohan on jo yli kakstoista Very Happy) jaksaa mennä kouluun -.- Mutta mun lempikirjoihin kuuluu Nälkäpelit (yllätys) Harry Potterit, sun muut fantasiakirjat. Plus sitte yksittäiset kirjat kuten Omenmean vallanhaltija, Tarina vailla loppua yms.

Alegría

Viestien lukumäärä : 11

Näytä käyttäjän tiedot

vs: chat 1

Viesti  catnip lähetetty Ma Helmi 27, 2012 4:09 am

liisa// mäkin oon 16, mut täytän tänä vuonna 17.
mira// mistä noi varjojen kaupungit ja alegria// toi tarina vailla loppua kertoo ?
nimet kuullostaa kiinnostavalta

catnip

Viestien lukumäärä : 17

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  ssintti lähetetty Ma Helmi 27, 2012 5:17 am

Mulla ikää 18, syksyllä tulee täyteen 19.
Huh, hieman on univajetta, kun katsoin oscar-gaalan viime yönä Very Happy Ei näkynyt Nälkäpeli-näyttelijöitä, en tiedä oliko kukaan heistä paikalla.

Varjojen kaupungit -sarjasta voi lukea osoitteesta fi.risingshadow.net/library?action=series&series_id=790 (en saa linkitettyä) lisää, kun klikkaa sivullä näkyviä kansikuvia. On siis fantasiasarja. Samalta kirjailijalta on englanniksi The Infernal Devices -sarja, joka on tavallaan prequel-sarja tuolle Varjojen kaupungeille. Suosittelen molempia Wink

ssintti

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Finnick lähetetty Ma Helmi 27, 2012 6:29 am

Hyvää kuuluu, hiihtolomalla ollaan veljenpoikaa vahtimassa (: Tänne aina mahdollisuuden tullen kirjoittelen (:

Finnick

Viestien lukumäärä : 9

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  fan4ever lähetetty Ke Helmi 29, 2012 4:02 am

Iha hyvää kuuluu Smile Just hiihtolomalle pääsin ihanasti etuajassa Very Happy
Ite tykkään lukea aikalailla kaikkea nuorten fantasiaa ja aikalailla paskumpia(ko?) kirjoja, kuten m. Harry Potterit, Twilight saga, Narnia, Maamerentarinat, ja mustesydän sarja. Sit luettavia on viel vaikka kuinka esim. Jules Verneltä pitäis lukee mm -matka maan keskipisteeseen ja kahden vuoden loma aika - kirjat salaista saarta unohtamatta. Myös Game of thrones(Valtaistuinpeli), Kolme musketti sydäntä ja taru sormustenherrasta on sellaisia, joitka haluaisin lukea ja ne pitäisi kirjastosta metsästää. Lempparina kirjoista itellä on aika lailla nälkäpeli jälkeen Darren Shan sarja

fan4ever

Viestien lukumäärä : 41

Näytä käyttäjän tiedot http://www.youtube.com/user/janskufan4ever?ob=0

Viesti  Tribuutti lähetetty Ke Helmi 29, 2012 7:34 am

Tulin äsken katsomasta Salaisen saaren ja lippuluukulla kysyin, onnistuisiko Nälkäpelin julisteen varaamaan siten, että ostaisin sen kun näytöksiä ei enää pyörisi. Myyjä sanoi voivansa elokuvan aikana katsoa takahuoneelta, löytyisikö sieltä ylimääräistä julistetta ja kun elokuva loppui kävin kysymässä ja olihan sielä yksi ylimääräinen! Maksoin siitä vain euron ja tykkää tuosta. Se on hyväkuntoinen ja saan laittaa sen seinälle. Very Happy

Salainen saari oli muuten hyvä, koska Josh. xP

Tribuutti

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  katniss lähetetty Ke Helmi 29, 2012 8:53 am

Hyvää kuuluu, koetta ja yhteishakua ja kaikenmaailman kouluprojekteja pukkaa päälle, mut muuten menee
tosi hyvin (: Ihanaa ku Nälkäpeli tulee ihan pian leffateattereihin, kiva piristys täs kokeitten välissä.
Liisa, mä oon 15-vuotias, aika myöhään syksyllä vasta täytän 16.

katniss

Viestien lukumäärä : 18

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  fan4ever lähetetty Ke Helmi 29, 2012 10:30 am

Mua harmittaa ihan pirusti ettei matka 2 tule kaikkiin biorexeihin Sad itse odottelin sitä todella paljon(en niin paljno kun nälkäpeliä nyt) ja sitten sainkin tietää ettei sitä tule. Edelleenkin olen vihainen siitä Biorexille ja mietin jopa vihapostin lähettämistä Sad ylihän tuo varmaan kyllä menee mtta tiedätte varmaan tunteen kun odotat jotain ja sitten se evätäänkin Mad pale Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

fan4ever

Viesti  bird lähetetty Ke Helmi 29, 2012 11:23 am

Hee, nyt saa alkaa jo pikkuhiljaa valmistautua loman viettoon, ku isoimmat kouluhommat takana. Huomennaki pitäs olla ihan kiva päivä koulussa ja näin. Ootan kyllä innolla jo kiireettömiä aamuja ja rentouttavia päiviä. Loma tulee kyllä tarpeeseen..

Ois kiva päästä kattoon se Salainen saari. Aika kiva, ku se Matka maan keskipisteeseen tuli tässä pari viikkoo sitte ja satuin vieläpä kattoon sen (en edes silloin vielä ollut ottanu oikeestaan selvää tästä Nälkäpeli-leffasta, ja en ees tienny että Josh näyttelee siinä :'D. Huomaa taas miten uusi fani oon..).

Niin ja kuusitoista vuotta tulee mulla täyteen vielä tänä vuonna (:.

bird

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Mira lähetetty Ke Helmi 29, 2012 11:56 am

Munkin pitäisi Salainen saari käydä katsomassa, mutta en tiedä kerkeänkö enää leffateattereihin. Jos en, niin sitten pitää joskus katsoa dvd:nä. Very Happy

Hirveästi kouluhommia tällä hetkellä, vihaan tätä jaksoa. Onneksi viimeinen jakso on paaaljon kevyempi, joten pystyy ottamaan loppulukuvuoden vähän rennommin. Mulle ei todellakaan sovi tämmönen, että joka päivä koulu alkaa kaheksalta... En oo sitten yhtään aamuihminen. Very Happy

Mira
Admin

Viesti  Vauna lähetetty To Maalis 01, 2012 11:48 am

liisan kysymykseen, täällä ollaan 18 vuotta. Alkuvuodesta vasta täytin ja aika totutteleminen vielä.

Tuosta Salaisesta saaresta (josta täällä näyttänyt useampi mainitsevan) tuli mieleen, että mitäs muita elokuvia te olette tässä talvella käyneet katsomassa? Itse kävin Sotahevosen katsomassa viime viikonloppuna ja täytyy kyllä kaikille suositella. Ei mikään ihan perinteinen heppaelokuva, hyvät näyttelijät ja todella kaunis tarina sodasta ja rohkeudesta ylipäätään.

Vauna

Viestien lukumäärä : 12

Näytä käyttäjän tiedot http://leikitaansotaa.blogspot.com

Viesti  Finnick lähetetty Pe Maalis 02, 2012 8:19 am

liisan kysymykseen vastaan, että 14 vuotta olen 8--D

Ja mä olisin halunnut Salaisen saaren käydä katsomassa, mutta sitä ei täällä näytetty ollenkaa ! Mad

Finnick

Viestien lukumäärä : 9

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Rue lähetetty La Maalis 03, 2012 12:57 am

Finnick kirjoitti:liisan kysymykseen vastaan, että 14 vuotta olen 8--D

Ja mä olisin halunnut Salaisen saaren käydä katsomassa, mutta sitä ei täällä näytetty ollenkaa ! Mad
Niin pahusviekoon ei oo näytetty! Evil or Very Mad

Rue

Viestien lukumäärä : 3

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  fan4ever lähetetty La Maalis 03, 2012 1:31 am

Pitäisikö lähettää valitus-postia XD Ärsyttää tosi paljon

fan4ever

Viesti  bird lähetetty La Maalis 03, 2012 8:16 am

Olipas kiva lomanalotuspäivä. Söin ekaa kertaa elämässäni Paninin, ja herkkuahan se oli. :''D Toistekin tulee syötyä. Huh, otin kyllä itselleni aikamoisen urakan lomalle: lainasin kirjastosta Cassandra Claren City of Fallen Angels -kirjan. En oo koskaan lukenu yhtäkään kirjaa englanniksi, mutta kerta se ensimmäinenkin. Haastavaahan tuo on sinänsä, ku vaikka englannista tykkäänkin hirmuisesti, nii ei oo sitä sanavarastoa silti vielä kuitenkaan kehuttavasti kunnon romaania varten. Mutta ihana kyllä huomata, miten hyvin sitä kuitenkin pääosin ymmärtää! Totta kai sitte harmittaa, ku kaikkea ei vaan ymmärrä eikä jaksa koko ajan selata sanakirjaa, ja näin ollen jää yksityiskohtia sun muita sitte aika paljon hämärän peittoon.. Saa nähdä tuleeko ikuisuusprojekti, mutta täytyy koittaa tsempata loppuun asti!

Aloin tässä miettimään vastausta tuohon Vaunan kysymykseen ja tulin siihen tulokseen, etten oo vielä tämän vuoden aikana käyny kattoon yhtäkään leffaa ihan teatterissa asti. :'D Viime vuoden puolella kävin kattoon viimeiseksi siinä marras-joulukuussa Aamunkoin, josta kyllä tykkäsin ja paljon. (:

bird

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  katniss lähetetty La Maalis 03, 2012 8:54 am

Kävin eilen kattomassa Salaisen saaren, oli hyvä leffa! :]

katniss

Viestien lukumäärä : 18

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Mira lähetetty Su Maalis 04, 2012 3:53 am

bird // Enkun kielisii kirjoi kannattaa oikeesti lukea ja siihen jää koukkuun! Very Happy Ite luin ekan enkun kielisen romaanin syksyllä 2010 ja nyt niitä löytyy omasta hyllystä 8 kappaletta, tosin yks, Divergent, on vielä lukematta, kun pitää lukea kaikki kirjastosta lainatut ja koulutehtäviä varten luettavat kirjat eka. Parasta enkun kielisissä on tietty ku pääsee lukemaan vasta julkastuja kirjoja ehkä tarvii oottaa ikuisuutta niitten suomennoksia. Very Happy

Mira
Admin

Viesti  Alegría lähetetty Su Maalis 04, 2012 4:25 pm

catnip// Lue vaikka Wikipedian lyhyt selostus Tarinasta vailla loppua: http://fi.wikipedia.org/wiki/Tarina_vailla_loppua Ite en nyt jaksa ruveta selittämään, sori.

Alegría

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  fan4ever lähetetty Ma Maalis 05, 2012 11:38 am

Jee. Ihana päivä. Sain katottua Salaisen saaren(se ihme kyllä TULI kotipaikkakunnalleni elokuviin sittenkin) ja sit viel sain ostettua itelleni sekä Nälkäpelin että Vihanliekin (valitettavasti pokkarina, mutta ei se haittaaa, pää asia et on)<3<3<3
Todellakin oli hyvä leffa ja tahtoo heti ettiä sen koneellekin, jos se vaan on mahista viel saada

fan4ever

Viesti  Jude lähetetty Ti Maalis 06, 2012 7:57 am

Nyyyh, oon tämmöne pentu;D Ooon 13…..
Kumminki, suosikkeihin kuuluu: Nälkäpelit, twilight-saga, Harry Potter-sarja Yöntalo-sarja, Keplo Leutokalma-sarja( Joo, kuulostaa tosi tyhmält, mut ihan hyväWink), taru sormusten herroista ja muista rakkaus tai kuolema fantasiakirjoista:3 Oon monet kerrat kattonu, niit varjokaupunki vai mikä ikinä onkaa, nii onks ne hyvii????

Jude

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Alegría lähetetty Ti Maalis 06, 2012 1:06 pm

En nyt sanois, et oot 'pentu'. Oon nimittäin ite viel nuorempi, 12v Very Happy

Alegría

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Jude lähetetty Ke Maalis 07, 2012 9:42 am

No huh huh! Johan helpotti;D No ei, itseasiassa täytin kuukaus sitte Laughing

Jude

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Mira lähetetty Pe Maalis 09, 2012 4:00 am

Pitäkäähän mulle peukkuja! Very Happy En viiti vielä kertoa mitä varten, mutta myöhemmin sitten, ainakin jos peukkujen pitäminen toimi. Wink

Mira
Admin

Viesti  Sponsored content Tänään kello 1:55 am

Sponsored content

Sivu 1 / 3 1, 2, 3  Seuraava

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla: